Chaiiisss

Precis tryckt i mig lite middag. GottGott. Får alltid ont i magen efter att jag har ätit nu för tiden. Vad kan det bero på tro? Dagen har iallafall varit helt okej. Hade matte i två timmar, fast satt mest och målade. Bra av mig! Sedan hade vi oförberett ordprov. Fick..jävligt dåligt. Men bokrecensionen jag gjorde blev jag i allafall grymt nöjd med. Gaattt.

Sedan efter skolan blev det en fika med Maddsan + lite Mikkan. Trääävligt. En chailatte är ju aldrig vill liksom. Nu väntar matteboken som vanligt. Haha. Mina dagar ser alltid likadana ut. Suck. Men efter i morgon så ska jag ALDRIG mer göra matte. (om jag inte får IG, som det är risk för).
Hoppas på det bästa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0