GG

Nu har jag krupit ner under täcket och ska snart nana tänkte jag mig. Fast ett GossipGirl-avsnitt först kanske? Börjar ju faktiskt halv tio. Igår blev en väldans slapp dag. Först blev det Göteborg med Carl. Kikade bara runt lite och åt gott. Fick med mig en rosa halsduk hem som jag är grymt nöjd med.

Sedan åkte vi hem till maj och kollade film iprincip heela kvällen lång. Eller film och film..snarare tio avsnitt av Gossip Girl. Yeey!
Den här kvällen har däremot gått åt till att gråta + ännu mer gråta. Suck. Anlednigen tar vi i morgon, annars blir det ännu mer gråt, och det orkar inte jag nu. haha ^^,

Hörs i morgon :) Hoppas ni haft en grymmehelg. Köss.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad snygga ni är då! :D haha

2009-12-01 @ 22:04:07
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0