HalvSpecial

Baad day. Gårdagens resultat på matteprovet har gjort så att allt går skit. Fick sådan skolångest att jag till och med började gråta på lektionen och var tvungen att springa ut. Suck. Hur kommer det här sluta egentligen ? Gäller väl att vara strukturerad och börja plugga till allt i tid antar jag.
Inte nog med det..pengar och lite andra saker blev snodda för mig också. Hände min jacka som vanligt på krokarna, men nej..det kunde man tydligen inte.

Dock ska jag Agge och Billy skriva en rolig uppgift i texten. Ska jämföra olika ställens halv special. Lär tröttna på att äta det sen vill jag lova..

nu väntar GossipGirl. Peace!



Kommentarer
Postat av: matilda

det måste vara ettorna?! hur mycket tog dem ? :O

eller så är det lars ^^

2009-11-19 @ 21:08:42
URL: http://matildawirth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0