I´ve got a feeling

Wihooo, vad jag mår bra! Det är väl så det ska vara, right? Att vakna upp med en bra magkänsla och somna med en bättre? Doooock måste jag ju meddela att plugget tar livet av mig. Klarar snart inte mer. Behöver jullov och ligga och sola på en varm strand i Thailand. Snart så. Bara att vänta.

Började med historia idag, sen svenska och sen hål i två och en halv timma. Då passar jag såklart på att åka hem och ta en tupplur. Mamma väckte mig tio minuter innan jag började och jag ville allt annat än gå upp från soffan. Vad händer när jag väl pallrat mig ner till skolan då?..Jo, då var läraren sjukt. Så det var bara raka vägen hem igen. Ovärt.

Nu ska jag sova med två myskatter bredvid mig. Sov så gottigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0