Julbord

Hemma från en superhelg på Tjörn. Maaasssaaa julbord och mysiga promenader. Idag så gick me und Carl ut på en liten pir nere vid vattnet. Jag måste ge mig titeln som dagens klant idag känner jag. PLUMS..och där låg fröken Rosell in tha wataaah. Det roliga var att jag låg kvar där en stund utan att hoppa upp. Kunde inte sluta skratta, så jag låg i vattnet och Carl stod och gapskrattade på land. Så det kan gå säger jag bara. Dummaa hala stenar.

Sedan var vi ju som sagt på julbord på Åstol. Guudans vad gottigt det var. Favoriten är som vanligt glöggen, men iår var även den där räkomeletten bland favoriterna. Käkat för tre år framåt nu känns det som! Är fortfarande mätt och käkade för typ sex timmar sedan. Det hör julen till!

Nu ska jag lägga maj. Skola i morgon för tusan. Helvete vad tråkigt. Peeeys!

 

Härligt vi ser ut att haft det va?

 


Kommentarer
Postat av: madddisen

alltså era jävla gullungar! <3

2009-11-29 @ 23:44:55
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0