Paljetter

Godkvällens. Har gjort små myrgångar för att kunna ta mig fram hit till datorn. Det ligger kläder och sladdar precis ööööverallt. Suck. Blir en städ/pluggdag i morgon känner jag. Dagen annars har varit finemang. Hade lite slappa lektioner (dock jääävligt trökiga), så vi åkte in och fikade och kollade runt lite på stan istället. Helt okaj! Fick med mig en dösnygg paljettklänning hem. Det var en typisk sådan klännng som jag aldrig kommer att använda. Haha. Men gosh, den var superläcker. (tyckte jag iaf, hihi). Rosa och allt.
Efter skolan mötte jag upp Carl. Vi gick hem till mig och jag somnade efter typ tio minuter. Socialt. Haha. :) Men han roade sig med tv-spelet (en killes bäste vän?) medans jag pluggade och hade mig.

Nu ikväll har jag bara dansat och lite så. Efter dansen trodde jag helt ärligt att jag skulle spy. Tog ut mig alldeles för mycket. Usch usch. Men man kan ju faktiskt inte låta bli att dansa röven av sig. Wiiiiie vad roligt det är. Mums.

Nu ska inte jag babbla mer. Borde sova, har ju faktiskt radioprov i morgonbitti. Sov så gott alla. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0