Slagsmålsklubben!

Godkvällis!
Haft en förjäävlig dag idag. Seriöst. Har varit grinig och har haft mycket att göra. Fast det får man väl räkna med när man går i skolan, right? Skulle dock göra vad som helst för att slippa skolan och börja jobba nu på direkten. Starta ett eget café hade varit helt okej kul säger jag bara.

Spelade in en  händelsefilm idag i skolan. Fick bli om mina och Annas slagsmål i sexan-sjuan. Haha, blir nog en rätt rolig film hoppas jag på.
Kom dock hem sent och var dödens trött. Men nu ligger jag och kollar i skolkatalogen iklädd ett rosa nattlinne med björnar på. Känner mig sådär lagom fräck.

Nu blir det nattinatti. Föresten. American Airlines sparade över en tredjedels miljon genom att ta bort en oliv från salladen i första klass. Bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0