Cetifikat

Jag undrar vart jag har vissa personer ibland. Det är svårt att veta. Det är en känsla som är grymt irriterande. Meenmen. Hade en kort dag i skolan i dag. Hade redovisning som jag tror gick okej i allafall. Får hoppas på det. Sedan blev det stan med Maddis, Johanna, Billy och Agge och lite Mikkis..mycket träävligt. Blev en scones på det också, vilket aldrig sitter fel.
Sedan har jag städat kontorer, pluggat matte + dykarcetifikat. Segt men nödvändigt. Jag och mina kära broder funderar även starkt på att skaffa oss varsitt fallskärmscetifikat till sommaren. Kan bli reedigt roligt. Tänk att få hoppa själv, utan någon "kunnig" på ryggen. Ååh. Får nog bli så. Hoppade när jag gick i sexan och det är ett tag sedan nu. Hoppade när det var höst, så hela marken bredde ut sig som en färgglad matta under sig. Underbart.

Nu ska jag somna in. PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0