Drömma sig bort

Räcker med att jag tar två steg ut i friska luften, sen sätter hostan igång för fullt! Hostat upp bitar av mina lungor känns det som. Ja, så illa är det! Ska nog åka in och kolla upp mina små utsatta lungor i morgon tror jag. Så det inte blir värre än behövligt.
Nu måste jag ge lite cred till mig själv bara. Trots lite krasslighet var jag i skolan åtta till halv tre idag. Sedan hem och gorde lite matte med min bror, sen ner till media från sex till åta för att jobba på magasinet. Sen från nio till tio blev det matte igen med pappa. (Utan utbrott). Har prov nästa fredag, inte betygdgrundande..men fortfarande ett prov = Panik. Men jag ska nog se till att klara det!

Nu ska jag krypa ner under mitt prinsesstäcke och drömma mig bort. PUSS (Tre löjliga bilder får ni från idag med). PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0