G-b-g

Varit med snuttorna i Göteborg hela dagen. Åkte dit efter matteprovet (som vi inte ska prata om). Var nere redan vid elva. Har strosat runt och haft det allmänt mysigt och kom inte hem förens vid halv sex. Vi hittade varsin vinterjacka och sedan hittade jag även en klänning + ett dösnyggt skärp. Ååh. Bra köp Cisskiss, bra köp!

Längtar faktiskt lite till vintern kommer igång på riktigt nu. Vill bo i min vinterjacka tills solen tittar fram. På tal om kyla, eller nåt..haha. Jag har i vilket fall som helst dragit på mig Halsfluss eller något. Kan inte svälja, så ska in till läkaren i morgon och kolla upp det. Känns som min högra halsmandel ligger och petar på den där dingeliongen i gommen. Känns rätt obehagligt.

Nu ska jag sova..lång dag i morgon faktiskt. (Fast grymt roligt hoppas jag på). Sov sött mina små hjärtan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få se bild på jackan?(a)

2009-10-10 @ 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0