Halloween


Godkväll damer och herrar!
Lovet är ju för tusan snart över. Har jag gjort något vettigt alls på lovet ? Njaaaa. I går morses drog jag och Carl in till Göteborg. Kollade delvis lite kläder men åkte främst in för att köpa halloweenkläder. Fick med mig ett par svarta vanliga jeans hem plus lite kattöron m.m.
Vi kom väl hem vid typ femtiden. Jag var så stöööört opeppad på fest så det var sjukt. Låg i sängen och ville bara sova hela kvällen. MEN..det är precis då jag får roligt! När jag inte alls har några förväntningar och jag är så där jobbigt opeppad.
Så just därför åkte jag dit och fick den roligaste kvällen på väldigt länge. Tack Madde för att du fixaaaaa:)

Nu ska jag snart iväg till Helena och träffa lite fint folk. Haree gaaatttt! <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0