Helt okej!

Ja hörrni, jag mår riktigt bra idag. Det är en skööön känsla som jag inte träffar på så ofta nu för tiden. Dock har den stannat och hälsat på mig just nu. Skönt. I morgon är det förtusan Joshua Radin-konsert också. Lär bli toppen. Se själva..massa småsaker som man blir glad av som ploppar upp.

Jag vill faktiskt passa på att tipsa er om en sak. En spännande sak. www.detvavannernaochbilly.blogg.se Ja, ni får själva utforska vad det är faktiskt.
Nu ska jag krypa ner under mitt prinsesstäcke med min värmekudde. Ooh så romantiskt. Vi hörs väl kanske i morgon efter konserten förhoppningsvis. Sov gott mina små hjätan!

Joshua Radin - I´d rather be with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0