Matteprov

Sovit två i två timmar nu på eftermiddagen. Kanske aningen onödigt men även rätt skönt. Ohohja. Hade en kortisdag i skolan. Matte i två timmar, religion och sen bar det hemåt. Ska snart åka till stan med Mami också. Ska köpa lite småsaker till mitt rum för att göra det lite mysigare. Funderar även på att måla om i mitt rum. Svart och rosa hade inte suttit helt fel alltså. Får se om jag orkar fixa det.

Nu ska jag plugga inför matteprovet i morgon. Tack gode gud är det inte betygsgrunande. Det är mest till för oss själva och för att vi ska veta vad vi kan inför det nationella. Känner verkligen på mig att jag kommer få IG. Helt ärligt. Kanske inte dne bästa inställningen..men jag känner det på mig tyvärr.
Nej, nuu ska jag till stan. Ha en fin dag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0