Pluggdag!

Söndag..pluggat i sisådär fem timmar. (Billy och Agge..inte en minut i överdrift). Pluggat lite av varje, men mest matte. Annars så vaknade jag upp bredvid Madde i morses. Väldigt kallt och skönt med mjukisar, duntäcke + en varm kropp brevid sig. Så det ska vara!
Gårdagen spenderades delvis i Göteborg där jag fick med mig en tjocktröja, en T-shirt plus två hål i öronen extra. Läckert. Fast nu får det bannemej räcka, tills min tatoo kommer på plats i allafall! Weell, efter Götet åkte vi hem till Agge där vi spanade Pochahontas samt hade lite dirtytalk. Haha. Sen mötte jag upp Madde och drog till henne, kollade film och slummrade in. Rätt gott om jag får säga det själv.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0