Pluggis

Hej där ute i kylan. Gud vad mycket som händer runt omkring mig nu. Både bra och dåliga saker. Ägnar för det mesta dagarna åt att plugga massa skitsaker. Allt kommer på samma gång. De lägger proven precis efter lovet så att man tvings plugga på den enda lediga tiden man har. Suck. Orkar lixom inte riktigt.

Nu ligger jag iallafall i sängen och ska snart nana. Har skrivit en novell på alldeles för kort tid nu ikväll. Den suger keeewwk. Hann även slita på mitt hår lite extra. Först blev det avfärgning. Hade ju svart hår och när jag tog ur avfärgningen så var håret knallrött. Hur fan kommer det sig lixom? Kanske hade det under det svarta eller något..Färgade yttligare en gång på det. Rött, igen! Lite jämnare än efter avfärgningen vill jag meddela.

Nu är det dags för mig att lägga mig och somna på min prinsesskudde. Naaaittinattii!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Ditt hår blev rött efter avfärgningen för att det är rött pigment i den svarta hårfärgen. That's why. :>

2009-10-23 @ 10:39:14
URL: http://nordinamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0