Weird

Åh vad jag är trött. Blev förövrigt en konstig kväll igår. Tror inte att jag är någon festmänniska trots allt. Haha. Fast trevligt, det var det absolut. Grejen är den att jag blir alltid så konstig efter några glas. Börjar tänka för mycket och drar mig undan i något litet hörn. Så har i allafall de senaste festerna slutat för mig. Konstigt, ja!

Nåväl. Vaknade upp själv hemma även idag. Gick och la mig med festkläderna+sminket igår kväll, så en halvtimmas dusch var nödvändig.
Kom precis hem från Mikkan också. Har kollat på film och bara slappat. Precis vad som behövs en sådan här dag. Tack för det. Nu ska jag få något i magen, det behöver jag. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0