Back on track

Har inte gjort något vettigt alls idag tänkte jag säga. Men det har jag ju gjort. Om sitta hemma framför dumburken räknas vill säga? Nej då..undantag i dag. Har tvättat bort hjärnmonstret med hjälp av en springrunda med Agge. Blev en låång tur för min del. Förbaskat behövligt. Jaha..det var ju trevligt tänker ni...mer då? Jo, jag hamnade i en timma (Tretusensexhundra sekunde för att vara exakt) med matteboken framför mig. Fick specialhjälp av min kära pappa. Klarade en timma utan gnäll och gråt. Fanimej inte illa. Vad händer med mig egentligen? Vad blir nästa utmaning. Får ju passa på nu när jag känner mig som superwoman.

Föresten så ska jag börja gå på Capio igen. Eller ja, inte regelbundet. Ska dit snart och prata av mig lite. Diskutera en hel del saker kan man väl även kalla det. Känns bra, faktiskt! Går ju inte och pratar med min förra behandlare direkt. Nej, då ligger jag hellre hemma och svälter mig själv utan hjälp. (Fast ni kan vara lugna, det är motsattsen jag ska prata om på Capio).
Nej, nu virrade jag till det för er. Haha. Skönt. Nu ska jag dessutom sova. Pusspåer!

Min läckra vägg som ska bli täckt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0