Dagis..på riktigt!

Sovmorgon tioo nio i dag. Det är fanimej inte dåligt. Men ja..det finns en baktanke med vår första sovmorgon sen nian typ. Haha. Klassens dag. "Ta med något att grilla och kläder för utomhusbruk". Jaha..där fick jag bekräftat att vi verkligen är ett dagis på Media. Kommer inte stanna länge med tanke på mej mensvärk aldrig har tagit död på mig såhär. Herregud!

Igår var föresten Tessie här hemma med mig hela dagen. Bara slappade för att sen åka och dansa. Mina förväntningar på mig själv var fruktansvärt låga. "Va fan gör jag det här?" Tänke jag när jag skulle gå in. Jag överträffade mig själv och det var absolut det roligaste jag har gjort på länge.
Vi dansar till låten Jump med Nelly Furtado. Det är en riktigt kaxig låt med ett grymt tempo. Innan jag och Tessie gick in så gissade hon på att vi skulle dansa till just Jump. Lite komiskt.

Nu ska jag kila. PUSS

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

Jag såg det som en chans å börja om med allt från början, börja göra precis som jag ville. Som en restart på hela livet och digsjälv. Eftersom att man inte viste vem man egentligen var, fick man skapa den personen man själv ville vara. jag såg det som något positivt. men det är klart att man var rädd... <3

2009-09-09 @ 09:55:14
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0