från Hummer till Tollered..

Sitter här med lite för hög temperatur i kroppen. Febern är på ingång! Segt. När man vill vara sjuk så är man det inte och tvärtom. Så typiskt.

Har väl haft en okej helg i allafall tror jag. I fredags mös vi bara ute på Tjörn. Sen i Lördags drog vi ut tidigt med en fiskebåt och fiskade hummer och krabbor flera timmar. Fick faktiskt sju stycker hummrar. Må låta lite, men det är det inte! Fick dessutom kanske tjugp megakrabbor. Smakade abel.

Senare på kvällen fick jag för mig att sticka till Alingsås och gå på någon fest med lite flickor. Vet faktiskt inte alls varför kah åkte dit. Mådde piss under hela kvällen. Dessutom hade vi inget sätt att komma hem på, men vem fixar det om inte Linnsan? Den goingen alltså. Så dom kom och hämta med och Johanna vid halvtvå tiden. Sen kom jag hem själv till ett mörkt hus och skulle precis lägga mej i sängen. Hade tänt ljus och allt. Fast då blir huset stormat av fyllehundar som hade räknat med efterfest här. Så somnade vid fem någon gång.

Sov inte alls mycket. Vaknade klockan tio och var klarvaken. Nu ska jag värma mig med en chailatte och en katt. Hihi. Hoppas ni har haft en go helg. PUSS

 

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0