Göttalaborg!

Man blir så trött efter att gå i Göteborg en hel dag. Dock är det trevligt. Åkte ner med LillaLinus vid halv ett. Träffas inte så ofta längre. Bättring bättring!
Vaknade upp på fel sida och var inte alls shoppingsugen. Fast det är just då jag hittar saker. Så det var bra att jag kände så. Fick med mig ett par stora brallor från Weekday. Älskar trasiga jeans, men mamma bara suckade medans Johan tyckte att jag kunde klippa i dom lite till. Haha.
Det är roligt att gå i Göteborg med någon som tycker det är roligt att shoppa. Blev en hel del för mongot också. Dock tyckte aset att min älskade tröja jag fick med mig hem såg förjävlig ut. Haha. Dösnygg var den.

När båda började bli trötta satte vi oss på Fröken Olsson och åt lite. Linus har blivit en mogen ung man och tog en sallad. Inte nog med det..han tog en Vanila Latte också. Inte dåligt. Väntar bara på cigarren och kostymen. Fast det lär aldrig hända.
(Förövrigt såg jag Peter Sipen som vanligt). Vafan..tror han förföljer mig eller något. Inte mig emot. höhö.

Nu ska jag skynda mej. Ska med tåget halv åtta. Ska tillbringa kvällen hos Madde ute i Västra Bodarna. Hoppas på en mysig kväll.



Tröja från H&M.


Kommentarer
Postat av: Lizette

snygga byxor! :)

2009-09-07 @ 20:12:10
URL: http://lizettepinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0