Hooost

Hooost host dubbelhost. Det tar aldrig slut. Men redig som jag är så pallrade jag mig ner till media för att plugga trots mitt mående. Tror tyvärr jag börjar dra på mig lunginflammation. Baah. Känns som någon sparkar mig på lungorna. Är det ett barn inuti mig kanske. Ett barn som växer I lungorna? Who knows.
Har sovit helt okeji natt. (Faktiskt). Somnade tolv, vaknade tio och käkade frulle, kollade Dexter och sen somnade jag igen och sov till ett. Sömn är bannemej det viktigaste när man är lite svag som lilla mig.
Nu lyder nästa fråga föjande..borde jag gå till skolan i morgon eller inte? Jag tror nog jag ska gå faktiskt. Stackare alla jag kommer smitta ner. Men kan faktiskt inte missa matten. Jag undrar dock hur jag ska kunna göra matte med detta humöret.

Nu ska jag kika idol och sen sova. Köss

Agge hade fixat CupCakes att at med sig till media. En riktig pärla det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0