Hummerpartaj

Godkväll!
Har inte orkar skriva här på ett tag. Har varit lite mycket bara. Jag vet att man alltid brukar säga så..men det har faktiskt varit mycket, alldeles gör mycket! Nu är jag i allafall ute på Tjörn. Känns konstigt att vara här när det inte är sommar. Jag ser huset på två olika sätt. Ett "sommarhus och ett vinterhus". Skumt, men det ser heelt olika ut här beroende på vilken årstid det är. Till och med rummen ser annorlunda ut. Börjar jag bli hjärndöd på riktigt?
   Well, anledningen till varför vi är här beror på att vi ska ha en hejdundrans "hummerfest" i morgon. Gud vad flashigt det lät. Har lagt i egna hummertinor så vi hoppas på att få massa söta små kräftis och hummrisar. Förra helgen drog vi upp över fyrtio maffiga krabbor i allafall. Dock bara fem hummrar. Same shit. Lika äckliga!
   Så ska upp vid nio i morgon. Sedan vid fem kommer massa mer folk hit. Får vi ingen hummer i morgon så ska vi beställa från kinarestaurangen. (Gode gud, låt oss inte få något)
Det var allt för den här gången. Hur det gick på Capio i veckan tar vi också en annan sak. Inte på humör för sådant snack tyvärr. Kan dock meddela..äh. Godnatt era filurer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0