Konstig kväll!

Det blev en väldigt udda kväll igår. Vad hände med alla egentligen? Fast det kanske bara var mig det var fel på. Suck. Kvällen skulle spenderas hos Linn. Hon fick fem(?) kilo godis av oss. Inte dåligt.
Vid tolvtiden fick dock jag och Agnes ryck och precis som förre helgen drog vi till Lerum. (Haha). Där stannade vi väl till kanske tre eller något och sen åkte jag hem och hoppade i sängen med både smink och kläder.

Idag däremot ska jag och Agnes ner till stan och ta oss en fika. Först ska jag däremot ta en överdos med Ipren och duscha en iskall dusch så att jag vaknar till. Kan behövas..utan överdrifter!


Ner och dricka chai med Agge nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0