Köttisar

Precis hemkommen från skolan. Sitter och känner lukten från hemmagjorda köttbullar. Mums. Ska bli gottigt. Har haft en bra dag idag. Har varit på toppenhumör faktiskt. (Ja Frida..somliga har lyckats varit det). hihi.
Till min "förvåning" tog jag dock fel tid hos Optikern. Åkte dit, men det var visst i morgon jag skulle vara där. Skönt att jag är van på den punkten också. Men det var ju mysigt med en morgonpromenad.
Annars har vi bara haft fotolektion och ja, det är precis lika roligt som det låter. Ska nog välja det i trean. Har ju varit inne på radiospåret, men nej..har nog bytt tankebanor där.

Nu kurrar mig mage. Ikväll är det även dans. Ååh. Har längtat hela veckan. (Sen förra tisdagen för att vara exakt). Detta låter konstigt. Detta är inte just om dansen. Men när man längtar till något så blir det ofta tråkigt. Haha. Man ställer in sig på något för mycket att det bara blir motsatsen. Så man får tänka att det ska bli tråkigt istället. Låter lite mysko när man säger det såhär. Men det är faktiskt så! (okej..hoppas dansen blir astråkig ikväll).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0