Love story..

Ja, varför inte spela brännboll i tjugo minuter, gå tipspromenad och sen kolla på när läratna käkar korv med en flaska senap på? Det är väl ungefär vad jag har gjort idag. Har legat hemma med kramper i magen och kollat på tv. Har faktiskt övningskört med. Fickparkerat, backat runt gatuhörn och allt det där.. gick fina fisken!
Hämtade en skrivare idag också så jag kan skriva ut läckra foton. Nu ska jag pryda mina rosa väggar med alla mööjliga foton. Så om ni kommer hem hit kan ni räkna med att se er själva (upphängda?) Haha. Kommer se ännu rörigare ut här inne än vad det redan är när fotona kommer upp.

Nu ska jag lägga mig med mormors hemmagjorda grötkudde på magen. Brukar göra susen! Pussiluss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0