Powernap på ingång..


Tjenixen. Allt bra? Gud vad vart och skönt det är ute idag. Underbart. Har haft en rätt slapp dag i skolan också. Foto och Graaf, inte mycket att göra på de punkterna. Eller jo, massor att göra..men vi kände väl helt enkelt för en slappdag. Fick en uppgift om att göra en timmas redovisning om fotohistoria. Det ska vara klar i April, och om jag känner mig själv rätt så kommer jag börja med detta två veckor innan det ska vara klart.

Nu har jag precis varit ute och sprungit lite också. Skönt att röra på sig ibland, får mer aptit då! Nu ska jag nog ta en powernap, behövligt fö rmin del. Har ju som sagt haft en hååård och intensiv dag. hihi.

Har pyntat på media med massa foton. Visst blev det läckert?


Svettig efter springrundan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0