P,p,paartty!

Ligger här och har precis vaknat med lite för mycket huvudvärk. Somnade fyra igår, så fråga mig inte hur jag kan vara pigg nu. Skumt.
Vi virrade runt som hönor igår. På några timmar hann va besöka väldigt många ställen. Fast det blev trevligt. Först hem till Bella där några flickor hade kräftskiva. Inte för att det är något dom jag tycker om, men de var mys ändå. Sedan hem till systrarna Larsson där det "vanliga" Alingsåsgänget var. (Rätt illa att det är så).
Där vet jag inte vad som hände med mig. Mådde pissdåligt, och inte på grund av alkoholen. Det bara slog slint i huvudet på mig och jag vet inte vad jag höll på med. För att rensa tankarna lite föreslog Agge att vi skulle dra vidare till Lerum (Ja, Lerum) med dom andra små flickorna. Haha. Så vi hoppade på tåget och hamnade på någon liten hemmafest där.

Tog väl halv tvåtåget hem igen och drog lite käk på järnvägsgrillen. Det hör väl ändå till? Nu ska jag somna om, eller gå och äta lite frukost. Känns som jag behöver det. Idag ska jag städa kontoret och göra massa anda nödvändiga saker. (Som att sova)..

Chaipulvret jag köpa i tisdags är snart slut. Inte konstigt att jag alltid mår illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0