Sjukling

Osmart att träna när man är sjuk. Dumt gjort och det resulterade att jag förmodligen får stanna hemma i morgon. Dock rätt skönt. Lite tur i oturen sådär. Men det var såååå värt att gå på dansen, nu det kvittar. Visste att jag inte skulle ta det lugnt, oavsett hur jag mådde. Körde järnet och när jag kom ut i kylan sen hostade jag tills jag trodde att middagen skulle flyga upp.
Nu ikväll har jag suttit och pluggat inför dykarcetifikatet som jag ska ta i Thailand i jul. Varför göra allt nu då tänker ni? Jag undrar detsamma för det är inge kul alls.. Men om vi gör teorin via datorn så slippe vi ägna två semesterdagar åt att sitta i en teorisal och plugga. Lika bra att göra det hemma, Så när vi väl kommer ner till Thailand så kan vi hoppa i plurret och köra på det praktiska med en gång. Ååh vad jag längtar!

Sovdags för sjuklingen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0