Heldag med Mami

Är ganska nyss hemkommen från en superdag i Göteborg med Mami. Åkte ner vid elva när jag hade slutat och åkte direkt för att boka biljetter till Avatar. OM DEN VAR BRA? Seriöst, det var verkligen som alla har sagt. För er som inte har dykt vet inte vad jag menar du.. men det kändes verkligen som att vara under vattnet. Allt påminde om havet. Det var fräck, vackert och mysig på samma gång. Haha.

Sedan åkte jag och mamma in för att äta gott på Paprika. Åt asgod lasagne. När vi hade ätit upp var klockan redan sju och allt stängde snart. Dock hann vi med att springa in på TeamSportia och hitta en ny skidjacka åt mig. Det är öppet köp i två veckor, så ska fundera lite tänkte jag. Den var i allafall svart med massa ränder :) Haha, säger inte så mycket för er så får slänga upp en bild sen. Nåååväääl. Alltid mysigt med en mamma-dotter-dag tycker jag. Nu ska jag duscha. Pussiluss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0