Listiiiiisss

Blev en liten lista såhär på kvällskvisten!


Matvanor:

Bästa maträtt? Tacos, thaimat och husmanskost!
Bästa dryck? Cola zero och chailatte

Hat dryck och maträtt? Bloodpudding och vanliga cola.

Bästa alkoholdryck? Vitt vin/cider

Använder du smör på smörgåsen? Massvis

Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis såklaaaart.

Favoritglass? Magnum

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Beror heeeelt på. Men inte för allt så mycket.

Har du mer skor än kläder? Ungefär lika skulle jag tippa på.

Favoritplagg? Pösiga jeans

Hatplagg? Tighta linnen

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggaaar

Vad vill du bli? Något inom mediabranchen. Reklambyrå hade suttit fint!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut

Är lönen viktigast? Nixxxx.

Boende:

Lägenhet eller hus? Hus

Framtidsplaner med boende? Stor villa med en enooooorm trädgård. Sen en sommarstuga vid havet.

Litet eller jättestort? Drömboende? Lagom?

Landet eller mitt i stan? Mitt emellan. Men om jag måste välja så på landet.

Mysigt eller sterilt? Mysigt till tusen.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Nej och åter nej!

Älskar du någon? Mer än ni anar.

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Det är väl klaaart.

Tycker du om att dricka dig full? Haha, lagom är trevligt jööööh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0