Musses

Har glömt (kanske inte orkat) lägg upp bilden från Musses igår kväll. Firdade som sagt Agge-skalbagge. Hon körde på stort den tjejen. En flaska vin och lite annat smått och gott. Jag käkade för övrigt tavuk sis. OM DET ÄR GOTT? Hell yeah. Kycklingspett med världens godast ris. Hur kan ris smaka olika tänkte ni? Men det kan det vill jag lova. Så jävla gatt. Haha va hungrig jag blev nu. Här kommer i allafall massa bilder från gårdagen. Mycket härliga tjejor också <3

 

 

 

 

 

 

 

Det var väl det. Nu måste jag verkligen sova. PUSS och baaajs <3

 

 


Kommentarer
Postat av: maaddddde

cissi, den bilden är inte okej!

men aja, du får la se vad som väntar :)

2010-02-04 @ 15:46:39
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0