Pump It Up

Godkväll på er alla!
Bad update, men jag har haft möcket att göra. Dansar för fullt gör jag också. Det är så förbaskat roligt alltså. Har gjort tre olika koreografier och har en kvar. Däremot har vi endast TVÅ danslektioner kvar. Haha. Aja, hoppas att det går bra.
I morgon ska jag och Mami till Göteborg och mysa. Vi ska kolla lite i affärer, äta god mat och vem vet..vi kanske hamnar på någon biograf? Får se vart dagen tar vägen helt enkelt.
Nu till min roliga nyhet. Jag har köpt ett nytt objektiv till min älskade kamera. Ett fast EF 50/1,8. Perfekt till porträttfotografering. Får slänga upp en bildbomb här snart. Nu ska Ciss sovaaa med lilla katten. Det enda negativa är att han är som en borrmaskin..spinner så jiiidrans högt!

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan

Underbart inlägg, fler av dessa tack! ;D

2010-02-25 @ 10:18:36
URL: http://amandaelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0