Räjdio!

HalliHallå. Lilla Johan kom precis innanför dörren. Han har vart i Thailand och Vietnam i sju veckor. Om jag är avis? mhm. Han stannade kvar där nere efter jul när vi åkte tillbaka hem. Så är det när man inte går i skolan(!!)
Annars har jag nästintill bara vart hemma idag.
Åkte dock ner till skolan en snabbis förut för att vara med på en direktsänd intervju i skolan. Madde och Johanna intervjuade mig om vad jag fick göra på Alingsasare.se. (Henrik). Först flippade det ut och jag kom inte på något att säga. Så satt bara och var röd i ansiktet och skrattade. haha.
Då ryckte Tommy in och satte på en låt och skällde lite på oss. Sen så gick det någorlunda bra i allafall! Alltid lite pirrigt när det är live.
Nu ska jag och Carli lägga oss där nere och kolla på någon bra film.
Köss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0