33+

Hello agaaain! Ännu en slapp och go dag idag. dock blir jag så jävla förbannad på alla restauranger här. Satt och väntade på lunchen förut. När alla hade ätit upp så hade jag fortfarande inte fått min mat. Vi frågade och hon sa att den maträtten var slut. Jaahaaa! Då var det bara att vänta yttligare i tio år.
Ikväll ska vi till skräddaren. Håller på att sy upp en sån jääädrans snygg kavaj va. M-u-m-s. Inte så många dagar kvär här längre. I morgon kanske det blir dykning igen. Sikten sägs vara bättre nu. Sedan är det bara två dagar kvar här på Koh Chang. Sedan blir det Bangkok i två dagar och sedan bär det hem. Satan vad tiden har gått fort. Både bra och dåligt måste jag säga. Vill hem till Caaaaarl samtigigt som jag gärna vill ligga här kvar i solen istället för att komma hem till massa minusgrader.





Nu blir det dopp i havet. Svetten dröper om mig för fan! Jävligt fräsch känner jag mig. Höhö. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0