Bilder från Thai!

Ni har fått sugig uppdatering om hur jag hade det in Thaiääänd. Så ska slänga upp lite bilder tänkte jag. Har redan varit hemma i över en vecka, vilket hade vart en tredjedel av vår semester. Satan vad tiden går snabbare här hemma än i Thai. Det beror väl på att vardagen rullar på som vanligt här hemma och man har sina dagliga rutiner. (Sova, äta och gå i skolan på ett ungefär)
Nooog om det. Titta och njut!

Väldans mycket bad blev det såklart!

Härliga stränder!

Underbara dopp i solnedgången!

Gjort ut en bok med massa "ordlekar"

Bråk i poolen

Livsfarliga turer i tuktukar

 

Massa posande såklart!

Tog dykarcetifikat! (UNDERBART)


Firade in det nya året


Åt säkert ett dussin med klubbor.

...och till sist. En megaschnygg bild på lilla mig!


Det var allt för mig för ikväll. Ska bli bättre på att skriva här. Brukar låta så, men men. Have a naaajjjs kväll folks!


Kommentarer
Postat av: Billy

äääntligen lite uppdatering! kikar fan in här varje dag, haha..

2010-01-18 @ 22:45:34
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0