Dans, foto och film!

Kan börja med att säga att dans är det bästa som finns! (Näst efter Carl). Finner fan inga ord. Har längtat efter denna kvällen sedan dansuppvisningen som var för två månader sedan. Måste dock säga att det är en jäääävligt svår dans vi ska öva in. Galet svår faktiskt. Men enligt mig är det alltid spännande med utmaningar. Tänk när vi är klara med den och inser att vi fixade det. WIIIIE :D

I morgon blir det en trevlig dag hoppas jag på. Ska fota i studion med Agge och Billy på dagen. Har tänk att sminka till Carl lite snyggt så att han blir en söt liten flicka. Lär bli en vacker syn tror jag, rolig om inte annat. ;) Sedan ska jag filma på Hotellet. (Praon). Det ska bli trevligt. Gå in på Alingsasaren.se så får ni se vad dom jag praoar hos gör för något. Undra vad man ska ha på sig på ett sådant ställe föresten. Inte alltför finklätt? Vet inte rikigt vad det var för tillställning. Något med massa företagare om jag inte är helt ute och cyklar.

Nu ska jag allt ta och sova. Gäääääsp. <3




Kommentarer
Postat av: carl

Älskar dig <3

2010-01-27 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0