Omväxling

Har sprängröda ögon och ögonlock gjora av bly! Är så tröööööött. Varför sover jag inte då? Jo, anledningen är den att jag har fastnat i sista boken i Twilightserien. Har dock redan läst sista sidan i boken, så vet det mesta. Haha. Kan aldrig hålla mig, så brukar tjuvläsa lite.

Nu har jag bestämt hur jag ska fixa i mitt rum. Bara lite små justeringar, men ändå! Alltid trevligt med lite omväxling omkring sig. Carl ska hjälpa mig, så det lär bli bra..hoppas jag! ;) Hade gärna tapetserat om och hela köret, men njaaaa. Lite för stort projekt för mig. Jag är så jävla envis med att allt ska bli klart så snabbt. Så står inte ut med att vänta flera veckor på att sådant ska bli klart. Ska det ske så ska det ske nu!

Nu blir det sängen för majjj! Sussa sött alla. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0