Prao

Har precis mumsat i mig revbensspjäll och potatisgratäng från Bohlins. Klagar jag ? Naaaaj du. Satans gott är vad det är. Nåväl, nu till det lite mer intressanta. Jag var på ett litet möte med de som jag ska praoa hos. Kommer få göra roligare saker än förväntat. Kommer få skriva texter, intervjua och filma massa roliga saker. Visst låter det trevligt?

Nu ska jag plugga historia. Blääää! Men i morgon börjar dansen. ÄNTLIGEN! Taggad till tusen ^^, Kommer bli kanonskoj :) Löööööv yaaaa!


Visst är han en hunk?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis, va kul för dig! Hoppas även att dansen går bra! :)

2010-01-26 @ 20:49:53
URL: http://amandaelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0