Thailand

Tänkte bara ge ett litet livstäcken. Inte vart så värt aktiv här, men det ska man väl inte när man kan ligga på stranden istället?
Hoppas ni hade en bra nyårsafton. Min bestod av en jävla massa transor och ännu mer fyrvärkerier. Sisådär en miljard kronor spenderades säkert på fyrvärkerier den kvällen, bara på denna stranden!

Just nu sitter jag och doppar tårna i havet. Mer än trettio grader i vattnet. Asgött. Dock har jag dragit på mig solexem, så får hålla mig mest i skuggan tyvärr. Nu ska jag lägga mig och läsa tredje twilightboken. Säger bara taaaack Agnes att jag fick låna dem. Har snart läst ut alla tre, på bara en och en halv vecka. Grymma!

Ha det braaaaa. Pussiluss!

(Saknar min Carl<3)

 


Kommentarer
Postat av: carl

Du är så vacker!

2010-01-02 @ 12:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0