+15

Härligt att fota i detta vårvädret. Mums! Snart försvinner jag iväg till ännu varmare kontinenter dessutom ^^, Nåväl, är precis hemkommen från Göteborg. Var tvungen att åka in för att köpa en liten grej till datorn. Tråkigt men nödvändigt. Letade även efter ett par dösnygga strumpbyxor jag har fått syn på, men de fanns inte. Får leta vidare på internet. Annars har dagen varit rätt så braaa. Har fikat ett jädrans tag med mina små flickor och sedan haft en slapp lektion i skolan.

 

Två mysiga vårbilder!

 

Nu ska jag sätta mig och plugga på radioprovet som vi har i morgon. Sedan ska jag även packa och ta ett bad. Så ser min kväll ut. Ha det fint så hörs vi seeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0