All the right moves

Helloo Fuckers! :) Allt bra med er? Själv har jag meeensvärk så jag tror jag däckar av snart. Inge roligt att vara tjej ibland. Lingonveckan borde brinna i helvetets eldar! Nog om det. Idag tog jag faktiskt min första körlektion. Gick mycket bättre än förväntat serrni. Trodde att jag skulle sitta och skaka och ha mig, men så blev inte fallet. Allt rullade på bra och tog mig igenom sjuttio minuters körning utan en skråma på varken mig eller bilen. Kanoners!
Har redan bokat två lektioner inför nästa vecka också. Nu ska detta körkortet bannemej tas innan sommaren. Annars blir jag putt.
Nu ska jag somna in tillsammans med John Blund och lilla katten.
Tips: All The Right Moves - OneRepublic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0