Bad day

Hello Allesammans. Vet inte vad jag ska säga idag. Min dag har sugit röv rent ut sagt. Fyfan. Jag ber faktiskt om ursäkt till alla jag har grinat på idag, det vill säga väääldigt många. Hade en dag idag då jag har levt i en bubbla. Den känslan går verkligen inte beskriva på annat sätt än att man är i en bubbla. Allt ekar och man känner sig svimmfärdig. Uuusch och fy. Hoppas att det går över tills i morgon.
Blev inte bättre när jag kom hem heller, då brast jag i gråt istället. Grät grät och grät..men nu är jag glad igen, nu har jag nämligen bowlat med min kära broder och pappa. Jag ääägde första omgången men förlorade det stora hela. Huvudsaken är väl att det är roligt iaf?


Nu ska jag sova bort mitt humör. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0