Berg 211

Underbart att sluta tidigt på fredagar. Gick till stan och provade lite bågar med Agge. Är ute efter lite nytt känner jag. Tror mitt huvud växer väldigt fort..alla mina glasögon ser galet små ut på mig! Synd att det är så förbaskat dyrt bara, annars hade jag ägt masssvis med par.
Ikväll vankas det party i Göteborg. Känns som hela Alingsås ska dit. Hoppar verkligen på en toppenkväll. Lite vin + ett härligt sällskap brukar vara en bra kombination. Dooock suger det att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Det ständiga problemet, vilket suger. Orkar aldrig klä upp mig heller, så kommer sluta med ett par pösbrallor och en stor tjocktröja. Hmm..

Nåväl, nu ska jag lägga mig i badet med go musik. Ha det bra så hörs vi seeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0