Fucking nervööööss maaaan

Godkväll mina sköna! Nu ska jag sova efter en aktiv dag må jag säga. Har åkt hit och dit och lämnat kontrakt och annonser om vart annat. Mellan det så hann jag, Agge och Billy kolla på film hos Agge under lunchen. Eller ja, jag kanske sov..haha, men de andra kollade. Ibland vaknade jag av "HAHAHAHA", men somnade om snabbare än vad jag vaknade. ^^

Efter det gick jag hem och åt mumsiga köttisbullisar för att sedan åka raka vägen till teorilektionen. Nuuuu hörrni, nu ska ni få veta en roooolig sak. Jag har bokat uppkörning och toriprov. Så jävla nervös så jag dör :D Haha, men hoppas verkligen på det bästa. Det värsta som kan hända är ju bara att man får göra om det, so what? Bara jag har det innan studenten. Fast det är klart.. det hade ju suttit gött att klara det på första försöket.




Nu ska jag och min misse sova. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0