I´m so lonely I could cry!

Vad ska jag säga.. har inte mycket att komma med just nu. Igår var jag i Göteborg och fikade med fina Josse. Den här dagen kommer väl gå åt till att fälla en och annan tår och kanske träffa lite vänner senare ikväll. Om inte så får jag väl stanna hemma med pappa och kolla på tv. Haha. Förlåt om jag suger på att uppdatera, men det är inte lätt när man är deppig..då blir inläggen deppiga (som detta) och det vill jag inte!

 

Jag var ute i trädgården och fotade en snabbis. Orkade inte redigera så mycket dock. Nu ska jag få i mig något i magen. Det är behövligt känner jag. När jag är på detta humöret så går det tamejfan inte att äta. Får äta ofta och lite. Får köpa lite godis se, det går alltid ned!

 



Kommentarer
Postat av: <3

<3

2010-03-27 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0