Lite frågor..

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Haha Yepp
Titta på dig själv i spegeln: Ja, ganska ofta må jag säga
Gnälla: Ibland om jag är på gnällhumör
Skrika: Väldigt sällan
Sova: Oftast på dagarna men inte på nätterna
Ha ångest: Det händer
Skada dig själv med flit: Inte längre
Ta mediciner du inte borde ta: Ja, det kan man nog kalla det
Vilja dö: Nixx
Drömma mardrömmar: Ja, det gör jag allt för ofta tycker jag
Ta droger: Aldrig!
Försöka vara annorlunda: I´m just mej själv ^^,
Klä dig i svart: Ja, det händer allt
Gå till kyrkan: Hatar kyrkor. Läskigt.
Gå i skolan: Varje dag
Röka: (A)
Ljuga:
Vita lögner ibland.. men inte annars
Hata folk: Onödigt att hata
Lita på folk: Ja, det brukar jag faktiskt

VEM:
Saknar du:
Någon att gråuta ut med just nu
Vill du döda: Ingen ^^
Rörde dig sist: Det var lilla Carro
Vill du slå: Just nu, många
Kysste dig sist: Carl
Vill du kittla: Min lilla katt
Kramade du sist:
Carro
Vill du prata med: Känner för att var i min ensamhet jag
Skrek du på sist: Minns inte
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Förlåt..
Gjorde dig riktigt glad senast: Vänner
Fick du sms från senast: Billy
Är vackrast på jorden: Alla som står mig nära just nu

HAR DU:
Tvångstankar:
Haha ja, ibland
Någon fysisk sjukdom:
Najj
Någon skada: Inte vad jag har märkt ? ^^
Färgat håret: Alldeles för många gånger..
Brutit några ben: Båda benen
Några piercings: Öronen, naveln och tungan
Egen dator: Yes, det har jag
Bra självförtroende: Duger
Kysst någon: Jajemen
Köpt kondomer: Jodå
Tagit nakenbilder: Haha, Nepp
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaa..
Bjudit ut någon: Jadå
Varit kär: Jaa
Dumpat någon: Ja, det har jag
Stulit någonting: Räknas en lösgodisbit på ica?
Lämnat landet: För lite semester då och då
Tuttat eld på nått: Haha, det tror jag nog inte
Gjort något olagligt: Vem har inte ?

HUR:
Går du:
Väldigt fort..
Svarar du i telefonen: Beror heeelt på vem som ringer
Fördriver du tiden: Sova.. fungerar alltid. Eller städa!
Mycket pengar har du: För lite
Ofta diskar du:
Varje sändag på kontoret iaf ^^
Ofta städar du: Rätt ofta
Många stör du dig på: Finns väl några
Ofta träffar du din familj: Vaarje dag

 

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Jag är väl redan något ? Men hoppas jag blir nåt bättre ><
På gud: haha, Nej du..
På rymdvarelser: Det gör jag allt
Att folk tycker om dig: Det tror jag och hoppas jag ^^
På ett liv efter detta: Nej, man dör och det blir svart
Att fiskar kan tänka: Det är väl klart
Att du kommer leva länge: Det vet man aldrig, men man kan ju hoppas på ett lagom långt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0