Polly-pocket

Ååh, minns ni denna söta lilla PollyPocket-asken? Hittade den där nere i källaren och var bara tvungen att fota den. Nog om det, idag mår jag i allafall bättre. (Bättre från magsjukan iaf). Sov som en stock i natt. Ni vet..varje andetag man tar så sjunker man djupare ner i sängen. haha. Älskar den känslan. Febern är borta också. Skönt. Fast för kaxig ska man inte vara, för så fort jag reser mig så svartnar det för ögonen och jag vinglar till.

 

Om jag orkar så ska jag och Papi åka till stan sen och kolla lite kameraprylar. Ska köpa lite filter och sådant tänkte jag mig. Får se om jag orkar bara. Nuu ni, nu ska jag ta en välbehövlig dusch. Kööss.

 

Mikkan - Minns du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0