Prinsessgodis

Ingen jobbig dag, men ändå fruktansvärt trött! Haha. Slutade skolan redan tjugo i tio då jag åkte hem och sov. (Såklart). Sedan åkte jag mamma, pappa och Johan till farfar där en goood lunch väntade. Inte varje dag man får saftig lax, potatis, god sås, sallad, bröd och äpplepaj med färska bär till efterrätt. Inte på lunchen i allafall. Dock inte farfar som hade lagat, haha. Hans hemhjälp fixade det suveränt.

Efter det bar det hem till Simon där det mest slappades och nu ska jag soooova. Fan vad jag sover. Jag kommer väl igång när det blir vår hoppas jag. Blir helt pirrig i kroppen när jag tänker på våren och sommaren. Haha. Ha det braa!


Föresten så klickade jag hemma denna söta lilla skål precis. Om ni undrade. Haha ^^,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0