Rädda menige Ryan

Haaajj!
Ingen dag att klaga på idag direkt. Slutade klockan tjugo i tio då jag och Agge gick til Ica för att köpa lite god fika med oss hem till Frida. Lilla Billy fyller nämligen år idag.. 18 vårar..fytusan vad skönt för henne säger jag bara. Så vi hamnade hemma hos henne med winerbröd, kakor, godis, kaffe och vindruvor! Mycket trevligt.
Efter det traskade jag iväg hem till Carl och spanade på "Rädda menige Ryan". Sevärd film! Usch vad jag babblar på om dagen.. snart klar. Haha, sen drog jag och Carli till stan och fikade gott på EspressoHouse och nu sitter jag hääääär ^^, Treevligt.

Nu hade jag gärna velat sova, men känns aningen för tidigt för det. Så får väl gå och städa mitt rum. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0