Remember Me

Dessa Sööndagar, man är så jävla trött så det är sjukt. Har haft en bra helg annars, riktigt bra! I fredags slappade vi hos Linnea, (Jag, Carro och Linnea) där vi kollade på film och tjöta. Sedan igår så drog jag och Carli in till Göteborg för att kolla på Remember Me. En rätt dyster film må jag säga där slutet söög(!!). Ska inte säga mer för er som nu har tänkt att se den. Den var inte kass i helhet, tyckte att det var riktigt bra.. bara it islutet som sumpade allt. Haha, men vi hade det jättemysigt ändå :)

 

Nu idag har jag varit i stan och fikat, annars ingenting. Nu väntar det städning och övningskörning OCH en powernap. Jo, föresten så har jag färgat håret, igen! Kände att jag inte kunde ha den där orange-daskiga färgen längre. Ni kanske inte ser världens skillnad, but I do. Nej, ha det så bra så hörs vi senare babes. PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0